понеделник, 20 февруари 2012 г.

Майли прави щастлив Лиам

Когато Майли Сайръс се срещна с Лиам Хемсуърт на снимачната площадка на "The Last Song" през 2009г., изглеждаше, че химията между тях не се само на снимачната площадка. Двеойката все още е неразделна и в реалния живот. В интервю за "Игрите на глада" Лиам говори за Майли и колко го прави щастлив:
"Незнам какво е станало, но ние сме заедно две години и половина!"-казва Лиам. "Тя ме прави наистина щастлив. Когато започнах исках да бъда професионалист във филма, но когато наистина обичаш някога се получава много по-добре!"
Оттогава звездите са заедно и Лиам е много щастлив, че още е със своята "супер дама", която много му допада както и баща и Били Рей Сайръс. "Той е просто един страхотен човек."-продължи Лиам. Аз много обичам да слушам неговата музика и той е страхотен кънтри певец."-довърши Хемсуърт, казваики, че има страхотни спомени от Нашвил и обича някои храни още, които трябва да яде задължително в Семейство Сайръс. "Аз никога не бях чувал за пържена пържола преди. Това е страхотно! Обичам пържени храни!"
Бившата крализа на Дисни, Майли Сайръс е ухажвана от много момчета. През новмври тя каза на приятелите си: "Тортата беше страхотна и знаете, че аз обичам да пуша трева, но ограничавам" ;дд Това беше момента, когато защити Лиам.
Тя е в една стая с най-добрите си приятели. Тя винаги ще има някой до нея. Лошото момиче не може да има една нощ, в която да се чувства сигурна в своя собствен свят. Това е много нелепо!!
КРЕДИТ, АКО ВЗИМАТЕ !!!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар